حلقه شنا اینتکس کودکانه فانتزی

Intex 59266

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
240,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید بهترین حلقه شنا اینتکس کودکانه فانتزی دارای طراحی زیبا مناسب سلیقه کودکان با رنگبندی خاص دارای بدنه ای ایمن و استاندارد برای استفاده در تفریحات مهیج آبی از فروشگاه مرکزی تهران اینتکس

حلقه شنا اینتکس کودکانه فانتزی یکی دیگر از سری محصولات مهیج و جذاب است که اینتکس این محصول را برای کودکان تولید و عرضه کرده است. همانطور که در تصاویر مشخص است این محصول با استفاده از طراحی فانتزی و شیک بر اساس انیمیشن های محبوب هالیوود طراحی و ارائه شده است که قطعا می تواند برای کودکان محبوب و جذاب باشد. رنگ اصلی این محصول آبی است و به شکلی بسیار شیک و خاص می توان این جلوه و کنار هم قرار گرفتن رنگ های مختلف را مشاهده کرد که یکی از ویژگی های مهم این حلقه شنای بادی است. علاوه بر این شما این مزیت را نیز دارید که به راحتی می توانید این محصول را با پمپ باد یا حتی با دهانه و پمپ های کوچک روانه بازار کرده و در اختیار کودک خود قرار دهید.
حلقه شنا اینتکس کودکانه فانتزی برای استفاده کودکان بالای سه سال مناسب است و با توجه به قطر نسبتاً بزرگی که دارد قطعا می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید و از آن در آب های آرام لذت ببرید. همچنین این محصول وزن بسیار کمی دارد و در یک جعبه سلفون کوچک ارائه شده است که کودک می تواند آن را به بهترین شکل حمل و جابجا کند. علاوه بر این، این محصول با بدنه ای ضخیم طراحی و ارائه شده است که بدون نگرانی از افت کیفیت و یا سوراخ شدن سریع محصول، قطعا می توانید از آن بهره مند شوید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و سفارش این حلقه شنا بادی از سایت نمایندگی تهران اینتکس وجود دارد.

 نوع تفریحی
 قطر 84 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه وینیل 
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 3+
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...