حلقه شنا بادی فانتزی اینتکس

Intex 59266

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
240,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین حلقه شنا بادی فانتزی اینتکس با کیفیت بالا و طول عمر زیاد جهت استفاده کودکان در محیط های آبی با بدنه استاندارد و ایمن برای داشتن بهترین تفریحات آبی از فروشگاه تهران اینتکس

حلقه شنا بادی فانتزی اینتکس از طرحی فانتزی و پرطرفدار تشکیل شده است که برای گروه سنی کودکان استفاده می شود. این محصول را می توانید در سفر و گردش همراه خود ببرید و انواع امکانات لازم را برای فرزندان خود فراهم کنید. محصول مورد نظر از بدنه ای با کیفیت تشکیل شده که ضخامت زیادی دارد و به راحتی قابل استفاده است. ضخامت ایجاد شده در این محصول باعث افزایش طول عمر آن شده که در نتیجه می توان از آن به بهترین نحو استفاده کرد. با افزایش دوام و طول عمر محصول، برای استفاده کودکان مناسبتر شده و در نتیجه می توان با خیالی آسوده از آن استفاده کرد.
رنگ آمیزی بدنه که طرح های زیبایی نیز دارد توجه کودکان را به خود جلب می کند و می تواند جزو پرطرفدارترین بادی هایی باشد که امروزه برای اکثر کودکان ضروری و لازم است. برای داشتن موقعیت استاندارد در محیط های آبی برای کودکانی که از آب می ترسند از حلقه شنای بادی استفاده می شود و می تواند لذت داشتن یک محصول منحصر به فرد را ایجاد کند. بنابراین می توان انواع سرگرمی ها را بدون مشکل برای آنها انجام داد. خرید این محصول از نمایندگی اصلی تهران اینتکس انجام می شود.

 نوع تفریحی
 قطر 84 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه وینیل 
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 3+
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...