تشک بادی روی آب اینتکس طرح ریلکسی 58856

intex 58856

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فروش تشک بادی روی آب اینتکس طرح ریلکسی 58856 با برخورداری از طراحی ویژه و کاملا طبی که در هنگام استفاده بدن شما را در بهترین وضعیت قرار می دهد و می توانید ساعت ها با استفاده از آن از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرید. خرید از طریق سایت تهران اینتکس

تشک بادی روی آب اینتکس طرح ریلکسی 58856 نمونه ای منحصر به فرد از محصولات بادی مورد استفاده در محیط های آبی است که در آب های کم عمق کاربرد دارد و می تواند مزایای بسیاری داشته باشد. این محصول دارای سطحی راحت و موج دار است تا افراد بدون هیچ مشکلی ساعت های طولانی روی آن بمانند. سطح ایجاد شده برای گروه سنی بزرگسالان بوده و برای آنها قابل اجرا می باشد. در نتیجه می توان بهترین زمان ها را برای آنها فراهم کرد تا شرایط مطلوبی داشته باشند و از آن بهره مند شوند. تشک بادی روی سطح آب های آرام و کم عمق متعادل است و افراد را با تعادل لازم روی آن قرار می دهد و می تواند ساعات خوشی را برای آنها رقم بزند. علاوه بر این، این محصول را می توان در زمین های خشک نیز استفاده کرد و می توان از آن به عنوان نشیمنگاه برای لذت بردن از محیط و آفتاب استفاده کرد.
خرید تشک بادی روی آب برای بزرگسال
با استفاده از این محصول افراد می توانند پس از شنا آفتاب بگیرند یا استراحت کنند. این محصول منحصر به فرد و خاص از بدنه ای با متریال وینیل با کیفیت تشکیل شده است که به خوبی توانسته رضایت مخاطبان را جلب کند و بهترین تفریح آبی را برای افراد فراهم کند. محصول مورد نظر محصولی برند و اورجینال ساخت شرکت اینتکس می باشد و با بدنه ضخیم و غیر قابل نفوذ به بهترین نحو می توان از آن استفاده کرد. تشک بادی روی آب با این ویژگی های منحصر به فرد فروش بالایی دارد و یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین وسایل بادی در محیط های آبی می باشد. به همین دلیل خرید آن برای خوشحالی مردم توصیه می شود. علاقه مندان به داشتن تشک بادی روی آب اینتکس طرح ریلکسی 58856 می توانند این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه تهران اینتکس سفارش دهند.

 نوع تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 3.1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...