تشک بادی روی آب اینتکس مدل مبل مواج

intex 56874

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
1,950,000
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین تشک بادی روی آب اینتکس مدل مبل مواج برای استفاده در محیط های مختلف و در حاشیه استخر دارای رویه مواج و خاص برای بزرگسال از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس

تشک بادی روی آب اینتکس مدل مبل مواج از سری محصولات اورجینال می باشد که بدنه ای جادار و راحت دارد و می توانید اوقات خوشی را بر روی آن سپری کنید. این محصول برای استفاده در سطح آب های آرام طراحی شده است که قابلیت ایجاد تعادل روی آب را دارد و همچنین می تواند افراد را روی آن نگه دارد. اما کسانی که دوست دارند از فعالیت های آبی در استخرها لذت ببرند می توانند از تشک بادی مورد نظر استفاده کنند و از داشتن آن لذت ببرند و آسایش زیادی به دست آورند. زیرا بدنه با تاپ مواج و راحت ساخته شده و می تواند بدن را در قسمت ستون فقرات در حالت استاندارد و راحت قرار دهد تا از آن بهره مند شده و از وجود آن لذت ببرد. از این رو تمامی امکانات لازم را دارد و به محصولی با قابلیت های فراوان و بدنه ای منحصر به فرد و مقاوم تبدیل شده است که سازگارترین حالت را ارائه کرده است.
با این شرایط تشک بادی روی آب خریداری می شود و در مسافرت و گردش به راحتی در کنار افراد قرار می گیرد و در صورت نیاز و شرایط به سرعت راه اندازی می شود. این محصول با داشتن شیر ورودی باد می تواند به پمپ باد متصل شده و شروع به کار کند. با این شرایط تشک بادی روی آب در کمترین زمان آماده استفاده است و ساختاری مستحکم و مقاوم به خود می گیرد و می تواند سالیان سال به نفع مردم باشد. جنس بدنه مقاوم و ضخیم است که قابلیت نفوذ ناپذیری را دارد به همین دلیل به راحتی قابل استفاده است و مشکلی ندارد. کسانی که تمایل به خرید تشک بادی روی آب اینتکس مدل مبل مواج دارند می توانند به فروشگاه مرکزی تهران اینتکس مراجعه و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهند.

 نوع تفریحی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه طرح چرم شفاف و رنگی
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ -
 نوع پمپ -
 وزن 3 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها قابل استفاده برای تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...