شناور بادی روی آب اینتکس مدل River Run

intex 58854

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین شناور بادی روی آب اینتکس مدل River Run با قیمت مناسب و کیفیت بالا مناسب رده سنی بزرگسال دارای ابعاد و اندازه مناسب و استاندارد های لازم با بدنه ایمن از نمایندگی اصلی تهران اینتکس

شناور بادی روی آب اینتکس مدل River Run از سری جدید شناورهای بادی می باشد که برای رده سنی بزرگسالان ساخته شده و طراحی اسپرت و بی نقصی دارد. تا بتوان در طول عمر طولانی از آن استفاده کرد و بهره برد. داشتن این نمونه از محصولات بادی، لذت ورزش های آبی هیجان انگیز را به افراد می دهد و می توانند از شرایط لوکس بهره مند شوند و از آن لذت ببرند. این محصول دارای مزایای بسیاری است که افراد با تکیه بر چنین مزیت هایی می توانند خرید آن را نهایی کرده و از داشتن آن لذت ببرند. شناور بادی قابلیت قرار گرفتن روی سطح آب و معلق شدن را دارد و همچنین می تواند افراد را روی خود نگه دارد. در ساختار این محصول یک دسته نگهدارنده تعبیه شده است تا افراد بدون مشکل در موقعیت قرار گرفته و به فعالیت های آبی بپردازند.
در طراحی چنین شناور بادی قسمتی برای اتصال آن به شناورهای دیگر تعبیه شده است تا افراد تعدادی از آنها را خریداری کرده و در موقعیت های آبی در کنار هم حضور داشته باشند و از آن لذت ببرند. داشتن جا لیوانی به نوبه خود یکی از مزیت های محصول است که در نهایت افراد می توانند با خیالی آسوده آن را داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. جا لیوانی نیز دسترسی به آب و نوشیدنی را آسان می کند و افراد می توانند در شرایط استاندارد و ایمن از ورزش های آبی لذت ببرند و مشکلی برایشان پیش نیاید. نصب و راه اندازی آسان شناور بادی مورد توجه بسیاری از افراد برای خرید آن قرار گرفته است. امکان سفارش و خرید شناور بادی روی آب اینتکس مدل River Run با مراجعه به فروشگاه تهران اینتکس امکان پذیر است.

 نوع تفریحی
 طول 130 سانتی متر
 عرض 126 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 2.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 120 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره حمل و نقل
دارای جالیوانی بادی
همراه با تکیه گاه بادی و کفی توری
قابل اتصال به دیگر شناورهای بادی
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...