حلقه شنا بادی اینتکس بزرگسال طرح برگ

intex 58263

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
480,000
430,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید بهترین حلقه شنا بادی اینتکس بزرگسال طرح برگ با ابعاد و اندازه استاندارد جهت داشتن تفریحات مهیج آبی با طول عمر بالا و قیمت مناسب دارای رنگبندی خاص و متنوع از فروشگاه اصلی تهران اینتکس

حلقه شنا بادی اینتکس بزرگسال طرح برگ یکی از جذاب ترین انواع حلقه شنا بادی برای تمامی سنین می باشد که با ساختار استاندارد و بدنه ضخیم و مرغوب در کارخانه اینتکس طراحی و تولید شده است و به فروش می رسد. قیمت مقرون به صرفه این حلقه شنای بادی دارای ساختاری گرد است که قسمت میانی آن کاملا توخالی طراحی شده است تا افراد بتوانند از آن برای فعالیت های آبی خود استفاده کنند و لذت ببرند. البته یکی دیگر از کاربردهای حلقه شنای بادی برای نجات جان و ایمنی افراد در دریا، دریاچه و استخر است زیرا می تواند شما را کاملا سالم و شناور بر روی آب نگه دارد. در دو طرف بدنه اصلی این حلقه شنای بادی دو دسته پلاستیکی تعبیه شده است تا افراد با استفاده از این دسته ها تعادل خود را به طور کامل حفظ کنند.
مهم ترین نکته در انتخاب و خرید حلقه شنای بادی به جنس بدنه آن مربوط می شود. شرکت سازنده در هنگام تولید این حلقه شنای بادی از بهترین نوع PVC طرح چرم برای افزایش طول عمر این محصول استفاده می کند. این نوع مواد بدنه محصول مذکور را با تمامی شرایط آب و هوایی سازگار کرده است و قرار گرفتن در معرض نور خورشید، تماس با دمای مختلف آب و یا حتی راه اندازی و جمع آوری چندباره محصول تاثیری در استحکام بدنه آن ندارد. حلقه شنا بادی اینتکس بزرگسال طرح برگ کیفیت خود را از دست نخواهد داد. بدنه اصلی این حلقه شنای بادی از طرحی شاد با طیف رنگی سبز و طرح برگ درخت تشکیل شده است که بر زیبایی محصول می افزاید. اگر قصد خرید حلقه شنا بادی اینتکس بزرگسال طرح برگ را دارید می توانید به صورت حضوری یا آنلاین به نمایندگی تهران اینتکس مراجعه و یا از شماره های درج شده در سایت استفاده نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 97 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای دو دستگیره تعادل
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...