حلقه شنا بادی اینتکس طرح فلامینگو

intex 58263

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
530,000
450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین حلقه شنا بادی اینتکس طرح فلامینگو با قیمت مناسب و بدنه سازگار دارای دستگیره نگه دارنده در ساختار به جهت ایجاد ایمنی بیش تر در محیط های آبی از فروشگاه تهران اینتکس

حلقه شنا بادی اینتکس طرح فلامینگو محصولی همه کاره است که برای استفاده در محیط های آبی استفاده می شود. این محصول دارای بدنه ای سازگار است که به راحتی می توان از آن استفاده کرد. حلقه شنای بادی وزن سبکی دارد و در نتیجه حمل آن با افراد آسان است. این محصول دارای دو دسته نگهدارنده بر روی بدنه خود می باشد که از دو جهت حائز اهمیت است. این قسمت برای تعادل محصول ایجاد شده و همچنین می تواند افراد را به صورت ثابت روی رینگ شنا قرار دهد. داشتن تعادل و جلوگیری از افتادن آن در آب یکی از مزیت های طراحی این محصول است که با خیالی آسوده می توان از آن استفاده کرد.
بنابراین کسانی که قصد انجام انواع ورزش های آبی را دارند و می خواهند برای مدت طولانی در آب باشند می توانند حلقه شنا بادی اینتکس طرح فلامینگو را خریداری کرده و لذت ببرند و برای دسترسی آسان به چنین محصولی نیز می باشد. امکان خرید آفلاین وجود دارد تا بتوانید با خیالی آسوده آن را انتخاب و خریداری کنید. در مراحل طراحی و تولید این حلقه شنای بادی از رنگ آبی برای قسمت بیرونی استفاده شده است و بر روی آن فلامینگوهای صورتی مشاهده می شود که بر زیبایی این محصول می افزاید. با توجه به موارد فوق، در صورتی که قصد خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح فلامینگو را دارید، می توانید این محصول را به صورت آنلاین از طریق این صفحه به سبد خرید خود اضافه کنید و یا به صورت حضوری به نمایندگی تهران اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 97 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای دو دستگیره تعادل
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...