تخت بادی اینتکس دونفره بالش دار

intex 64118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین تخت بادی اینتکس دونفره بالش دار برای استفاده در طول عمر بالا دارای بالش بادی سرخود مناسب تمامی رده های سنی دارای رویه ضد حساسیت و ضخیم از فروشگاه اصلی تهران اینتکس

تخت بادی اینتکس دونفره بالش دار محصولی مطابق سلیقه افراد می باشد که از بدنه ای با رویه طبی تشکیل شده است. بنابراین قادر است موقعیت مورد نظر را برای کاربران فراهم کند و به بهترین شکل افراد را به خواب طولانی مدت برساند. این محصول منحصر به فرد دارای مواد ضد حساسیت است که برای انواع پوست های حساس قابل استفاده است. به همین دلیل است که علاقه مندان می توانند بهترین نمونه تخت بادی را برای خود خریداری کرده و از آن برای دو نفر لذت ببرند. این محصول برای استفاده در منزل و جایگزینی تخت های دیگر مناسب بوده و بهترین نمونه از وسایل خواب راحت می باشد. همچنین می توانید از تخت بادی اینتکس دونفره بالش دار در ویلا و باغ استفاده کنید و بهترین لحظات را برای افراد رقم بزنید.
با خرید این تخت بادی نیازی به داشتن وسایل دیگری برای اسکان نیست و تمامی نیازهای افراد در محیطی امن و استاندارد برآورده می شود. به عبارتی شما با پرداخت هزینه ای ناچیز نسبت به خرید تخت های دیگر، بهترین موقعیت و بهترین فضا را خواهید داشت و برای مدت طولانی از آن لذت می برید. این تخت بادی مجهز به پمپ باد برقی و کیف حمل است که به طور کامل نیاز شما را برای راه اندازی، جمع آوری و حمل محصول برآورده می کند. اگر قصد خرید تخت بادی اینتکس دونفره بالش دار را دارید می توانید این محصول را به صورت آنلاین یا حضوری از فروشگاه تهران اینتکس سفارش دهید تا این تخت بادی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه کنید.

نوعخانگی
تحمل وزن 280 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح مواج و ضد تعرق
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...