تخت بادی کودک جدید اینتکس

intex 66810

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین تخت بادی کودک جدید اینتکس با قیمت مناسب و کیفیت بالا دارای ساختاری استاندارد با بدنه طبی مناسب استراحت و خواب کودکان در مدت زمان طولانی از فروشگاه تهران اینتکس

تخت بادی کودک جدید اینتکس یکی از جذاب ترین انواع تخت بادی برای کودکان 3 تا 6 سال است. این محصول دارای ساختار دو قسمتی می باشد یعنی دارای محفظه استاندارد و لبه دار و تشک بادی طبی که در قسمت داخلی این محصول قرار گرفته و مکانی برای خواب کودک در نظر گرفته شده است. در سفر می توانید این تشک بادی را جداگانه ببرید. سطح اصلی این محصول در قسمت تشک بادی کاملا موج دار و طبی بوده و با ایجاد امکان گردش هوای آزاد بین بدن و سطح محصول از تعریق کودک در هنگام خواب جلوگیری می کند.
بدنه اصلی این تخت بادی از بهترین نوع برزنت پی وی سی ساخته شده است که دارای روکش مخملی است تا کودک در محیطی نرم و راحت استراحت کند. در نظر داشته باشید که در پکیج تخت بادی کودک جدید اینتکس پمپ باد دستی نیز برای راه اندازی محصول برای کودک شما وجود دارد تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی این محصول را برای خواب کودک خود روانه بازار کنید. این تخت بادی محصول جدید سال 2021 است و طراحی بیرونی آن دارای مدل برفی است تا برای کودکان جذاب باشد. با توجه به موارد فوق اگر قصد خرید تخت بادی کودک جدید اینتکس را دارید می توانید از طریق این صفحه محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید و یا به صورت حضوری به فروشگاه تهران اینتکس مراجعه کنید.

نوعخانگی
تحمل وزن23 کیلوگرم
 طول 168 سانتی متر
عرض 107 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناریمخمل
 جنس کفمخمل دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حملندارد
سایر ویژگی هادارای تشک بادی مجزا
دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...