تخت بادی بزرگ اینتکس مدل دونفره

intex 64136

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
5,500,000
5,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین تخت بادی بزرگ اینتکس مدل دونفره با بدنه سازگار دارای رویه مواج و بدنه ضخیم مناسب استفاده تمامی سلیقه ها با رده سنی مختلف و رنگبندی جذاب از فروشگاه اصلی تهران اینتکس

تخت بادی بزرگ اینتکس مدل دونفره به عنوان تخت دائمی در اتاق خواب افراد استفاده می شود و به راحتی می تواند مزیت های زیادی را ایجاد کند. تا دیگر نیازی به داشتن تخت های گران قیمت نباشد و بتوانید از آن بهره مند شوید. تخت بادی بدنه ای دو رنگ دارد که به نوبه خود جذابیت ایجاد می کند و در نتیجه می تواند بهترین نمونه برای علاقه مندان به خرید باشد. تخت بادی محصولی بادی و راحت است که با کیفیت بالا تولید شده و با استفاده از مواد اولیه بادوام و سازگار شکل گرفته است. بنابراین داشتن آن راحتی زیادی ایجاد می کند و می تواند شامل بهترین و کاربردی ترین موقعیت باشد. این محصول منحصر به فرد دارای بدنه ای بزرگ است که دو نفر را در خود جای می دهد و به جای تخت های دو نفره استفاده می شود. به این ترتیب می توانید آن را خریداری کنید و از محصول نهایت استفاده را ببرید.
رویه محصول ضد حساسیت است که به دلیل کیفیت اصلی آن است. همچنین دارای خاصیت ضد تعریق است که به دلیل گردش هوا در بدنه محصول ایجاد می شود و در فصول گرم سال قابل استفاده است. با این حال، از مزایای بسیاری می توان به این موضوع اشاره کرد که افراد می توانند با خیالی آسوده آن را خریداری کنند و برای مدت طولانی از آن استفاده کنند و از داشتن آن لذت ببرند. تخت بادی مورد نظر دارای سطح طبی و مواج است که بدن و ستون فقرات را در شرایط استاندارد قرار می دهد و می توان از آن بهره مند شد. تخت بادی بزرگ اینتکس مدل دونفره را می توانید از سایت نمایندگی تهران اینتکس که با قیمت ارزان و کیفیت اورجینال عرضه شده است با سهولت بیشتری خریداری کنید و به راحتی قابل سفارش می باشد.

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8.1 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...