تخت بادی اینتکس دونفره جدید سری Dura Beam Deluxe

intex 64136

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین تخت بادی اینتکس دونفره جدید سری Dura Beam Deluxe با رویه طبی و مواج دارای بالش بادی سرخود مناسب تمامی سنین و داشتن بدنه بزرگ و جادار از فروشگاه اصلی تهران اینتکس

تخت بادی اینتکس دونفره جدید سری Dura Beam Deluxe یکی از جدیدترین انواع تخت بادی تولید شده توسط کارخانه اینتکس در زمینه محصولات تخت بادی برای خانواده ها و تمامی سنین به ویژه بزرگسالان می باشد که با ساختار طبی و استاندارد و قیمت قابل قبول. به بازار عرضه شده است. این تخت بادی دارای ساختار شبکه ای می باشد به طوری که قسمت داخلی آن از الیاف ابریشم ساخته شده و محیط خوابی نرم و طبی و کاملا منعطف خواهید داشت. این تخت بادی نیز کاملا موج دار و طبی است تا خطوط موازی روی بدنه اصلی آن مشاهده شود. این خطوط موازی با ایجاد امکان گردش هوا بین بدن و قسمت بالای محصول از تعریق شما در هنگام خواب جلوگیری می کند.
در نظر داشته باشید که بدنه اصلی تخت بادی اینتکس دونفره جدید سری Dura Beam Deluxe از باکیفیت ترین برزنت پی وی سی ساخته شده است تا از عمر طولانی محصول رضایت کامل داشته باشید. البته برای راحتی ما، تخت اصلی محصول دارای روکش جیر است. در قسمت بالایی این محصول یک بالش بادی بر روی سر شما تعبیه شده است تا در هنگام خواب آرامش کافی داشته باشید. برای راحتی شما در زمان راه اندازی و جمع آوری محصول، این تخت بادی مجهز به پمپ باد بر روی سر خود می باشد تا در زمان کوتاهی درخواست شما را برآورده سازد. وزن بدنه این تخت بادی 270 کیلوگرم است که نشان از طول عمر بالای آن دارد. در صورتی که قصد خرید تخت بادی اینتکس دونفره جدید سری Dura Beam Deluxe را دارید می توانید به صورت آنلاین یا حضوری به نمایندگی تهران اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده در سایت استفاده نمایید.

 نوعخانگی
تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
دارای پمپ باد دو کاره
تولید سال جدید میلادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...