تخت خواب بادی دونفره اینتکس مدل تاجدار

Intex 64447

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین تخت خواب بادی دونفره اینتکس مدل تاجدار برای استفاده در منزل و یا محیط های دیگر دارای بدنه با کیفیت و مقاوم که سازگاری های زیادی دارد از فروشگاه مرکزی تهران اینتکس

تخت خواب بادی دونفره اینتکس مدل تاجدار از سری تخت های بادی حرفه ای و جذاب اینتکس می باشد که با ساختار زیبای خود می تواند بهترین فضا را ایجاد کند. با توجه به ظاهر جذاب این تخت بادی، افراد می توانند از آن برای تزئین فضای داخلی اتاق خواب خود استفاده کنند. تاج در قسمت بالایی این تخت بادی به منظور ایجاد زیبایی ایجاد شده است و می توان از آن به عنوان تکیه گاه طبی و موج دار برای داشتن مکانی برای استراحت و تکیه استفاده کرد. بنابراین طراحی این محصول بسیار حائز اهمیت است و می تواند مزایای زیادی داشته باشد.
تخت بادی دو تاج اینتکس دارای رویه مواج است تا ستون فقرات راحتی خاصی را بر روی آن احساس کند. همچنین برای ماندن طولانی مدت افراد مشکلی پیش نخواهد آمد و در نتیجه احساس راحتی زیادی خواهند کرد. بنابراین کسانی که به دنبال محصولی منحصر به فرد، طبی و راحت هستند که در نهایت دارای مزایا و کاربردهای طولانی مدت باشد، می توانند این تخت بادی با ظرفیت دو نفر را انتخاب کنند. آن را هم بخر برای خرید تخت خواب بادی دونفره اینتکس مدل تاجدار منحصر به فرد و طبی به فروشگاه تهران اینتکس مراجعه کنید و یا به صورت حضوری از طریق سایت فروشگاه و شماره های درج شده در سایت اقدام به خرید نمایید.

نوع تخت خواب بادیخانگی
تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
دارای پمپ باد دو کاره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...