تشک بادی روی آب اینتکس طرح رنگی مواج intex 56804

intex 56804

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فروش تشک بادی روی آب اینتکس طرح رنگی مواج intex 56804 با برخورداری از طراحی طبی و بسیار راحت و متناسب با بدن فرد و بدنه ای مقاوم در برابر آسیب و همچنین قیمت بسیار مناسب در سایت تهران اینتکس. برای خرید به سایت تهران اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

تشک بادی روی آب اینتکس طرح رنگی مواج intex 56804 از سری محصولات مسافرتی اینتکس است که بدنه ای بادی و فضای داخلی توخالی دارد. ساختار این محصول طبی بوده و از رویه موج دار پیروی می کند. این محصول بی نظیر را می توان به راحتی در سطح آب های آرام خریداری کرد و از آن لذت برد. داشتن چنین موقعیتی برای همه سنین لذت بخش است، به طوری که همه مایل به خرید تشک بادی روی آب هستند. این محصول دارای طراحی زیبا با بدنه شفاف و شیشه ای است که از رنگ های متنوع و جذاب تشکیل شده است. در قسمت بالایی بدن یک بالش بادی برای سر تعبیه شده است که می توان سر و گردن را در حالت استاندارد روی آن قرار داد. بنابراین امکان استفاده از این محصول در حالت خوابیده نیز وجود دارد و افراد می توانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند.
تشک بادی روی آب اینتکس طرح رنگی مواج intex 56804 | تهران اینتکس

بدنه این تشک از PVC می باشد که سازگارترین رویه برای تولید محصولات بادی با کیفیت می باشد. به این ترتیب کسانی که می خواهند محصولی با عمر طولانی که در هر شرایطی سازگاری بالایی دارد خریداری کنند می توانند این تشک بادی را برای استفاده در سطح آب در نظر گرفته و آن را خریداری کنند. تشک بادی روی آب معلق می ماند و قادر است افراد را روی آن قرار دهد. از این رو برای هر سلیقه ای منحصر به فرد و جذاب محسوب می شود. برای خرید تشک بادی روی آب اینتکس طرح رنگی مواج intex 56804 می توانید به صورت حضوری یا آنلاین به فروشگاه تهران اینتکس مراجعه کنید و یا از شماره های درج شده در سایت استفاده کنید.

نوع تفریحی
طول 180 سانتی متر
عرض 86 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب سنین بزرگسال
دارای سطح مواج
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...