شناور بادی روی آب با کف توری مبلی نارنجی

Intex 58883 orange

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
999,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین شناور بادی روی آب با کف توری مبلی نارنجی مناسب استفاده رده سنی بزرگسال دارای بدنه بزرگ و جادار مناسب مسافرت و گردش با طول عمر بالا از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس

شناور بادی روی آب با کف توری مبلی نارنجی دارای ساختاری استاندارد و ایمن با دسته نگهدارنده می باشد که می تواند بهترین زمان را برای افراد بسازد و برای استفاده رده سنی بزرگسالان می باشد. این محصول تمامی مزیت های ممکن را در ساختار خود دارد که سالیان سال بدون هیچ مشکلی قابل استفاده است. شناور بادی محصولی با ماندگاری بالا است که می تواند روی سطح آب قرار گیرد و در نهایت می تواند تعادل لازم را داشته باشد تا بتواند بهترین موقعیت را در سطح آب های آرام به دست آورد. علاوه بر این موارد، افراد هنگام قرار گرفتن بر روی این محصول نیز تعادل لازم را دارند و می توانند بدون مشکل در چنین شرایطی حضور داشته باشند.
شناور بادی روی آب مدل مبل راحتی است که افراد می توانند روی آن بنشینند و با شرایط مقابله کنند. داشتن شرایط استاندارد و ایمن و وجود سرگرمی های هیجان انگیز و خاص در روزهای گرم تابستان باعث شده تا افراد زیادی این محصول را خریداری کنند و بتوانند به راحتی آن را تهیه کنند. رنگ های متنوعی در این محصول گنجانده شده است که افراد می توانند با توجه به سلیقه خود محصول را انتخاب و خریداری کنند و از آن بهره مند شوند. چنین محصول مورد نظری را با قیمتی مناسب خریداری کنید و از عمر طولانی آن لذت ببرید و در نهایت سرگرمی های خاص و منحصر به فرد را دریافت کنید. خرید شناور بادی روی آب با کف توری مبلی نارنجی فقط از سایت فروشگاه اصلی تهران اینتکس امکان پذیر است.

نوع  تفریحی
 قطر  120 سانتی متر
ارتفاع
  30 سانتی متر
 وزن بسته بندی  1.3 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC وینیل
 تعداد دستگیره  2
 تحمل وزن  100 کیلوگرم
 پمپ  ندارد
نوع کف توری
 سایر ویژگی ها مناسب بزرگسالان
 دارای دو دستگیره سرخود
دارای جالیوانی
 مناسب آب های آرام
دارای نشیمنگاه توری
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...