شناور بادی روی آب زرد مبلی با کف توری

Intex 58883 yellow

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
999,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید با دوام ترین شناور بادی روی آب زرد مبلی با کف توری با بدنه ضد حساسیت و ایمن دارای ساختاری استاندارد و منحصر به فرد برای تفریحات مهیج آبی و بدنه غیر قابل نفوذ از فروشگاه اصلی تهران اینتکس

شناور بادی روی آب زرد مبلی با کف توری، تفریح آبی هیجان انگیزی را فراهم می کند که می توان در قالبی استاندارد و مطمئن به آن دست یافت و از وجود آن بهره مند شد. شناور بادی مورد نظر به رنگ زرد ساخته شده است که بسیار جذاب بوده و در نتیجه می تواند فعالیت های آبی هیجان انگیزی را ایجاد کند. در این صورت کسانی که به دنبال خرید بهترین محصول برای داشتن یک تفریح مهیج آبی هستند می توانند این محصول را مد نظر قرار دهند و با توجه به شرایط خود خرید را نهایی کنند. برای داشتن حالت استاندارد بدن دارای تمامی مزیت های ممکن و دارای بدنه ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد تا با پوست کاربران سازگار بوده و بهترین زمان را برای آن ها ایجاد کند.
رنگ بدنه غیرقابل برگشت و قابل تغییر است تا افراد سال ها در فصول گرم سال از این شناور بادی در فضای باز استفاده کنند و از وجود آن بهره مند شوند. در ساختار این محصول یک دسته پلاستیکی نیز وجود دارد که می تواند تعادل لازم را حفظ کند و همچنین برای قرارگیری بهتر افراد در نظر گرفته شود. علاوه بر این اقلام، محصول دارای جا لیوانی نیز می باشد که در این صورت آب و نوشیدنی در اختیار آن ها قرار می گیرد و در مواقع لزوم می توان این اقلام را در دسترس قرار داد. طراحی استاندارد و به روز شناور بادی و داشتن رنگ بندی جذاب توانسته رضایت مخاطبان را جلب کند و طرفداران زیادی را به سمت خود بکشاند. برای خرید شناور بادی روی آب زرد مبلی با کف توری فقط می توانید به فروشگاه مرکزی تهران اینتکس مراجعه کنید.

نوع  تفریحی
 قطر  120 سانتی متر
ارتفاع
  30 سانتی متر
 وزن بسته بندی  1.3 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC وینیل
 تعداد دستگیره  2
 تحمل وزن  100 کیلوگرم
 پمپ  ندارد
نوع کف توری
 سایر ویژگی ها مناسب بزرگسالان
 دارای دو دستگیره سرخود
دارای جالیوانی
 مناسب آب های آرام
دارای نشیمنگاه توری
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...